یزدفردا :حضرت آيت الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامی، در پی حماسه پرشکوه 24 آذر و حضور افتخار آمیز ملت غیور ایران اسلامی، در پیام مهمی ضمن تشکر از ملت بزرگ ایران تصریح کردند:
روز بيست‌وچهارم آذر يكبار ديگر معني مردمسالاري ديني را به ديرباوران و بدانديشان فهمانيد و حضور پرشور و متراكم قشرهاي عظيم مردم در پاي صندوقهاي رأي، صحنه‌ي نمايش اقتدار و خودباوري و حضور هشيارانه‌ي ملّت ايران شد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحيم


خداوند قادر متعال را سپاس ميگويم كه ملّت ايران را در آزمون بزرگ ديگري سرافراز كرد و كشوري را كه به پرچمداري اسلام مفتخر است عظمت و ابهتي دوباره بخشيد. روز بيست‌وچهارم آذر يكبار ديگر معني مردمسالاري ديني را به ديرباوران و بدانديشان فهمانيد و حضور پرشور و متراكم قشرهاي عظيم مردم در پاي صندوقهاي رأي، صحنه‌ي نمايش اقتدار و خودباوري و حضور هشيارانه‌ي ملّت ايران شد. نه شرائط جوّي نامساعد روز انتخابات و نه فضاي جنگ رواني دشمنان كه از هفته‌ها پيش از آن با ابزارها و شيوه‌هاي گوناگون براي سرد كردن دلها آرايش داده شده بود هيچيك نتوانست در عزم ملّي خلل وارد سازد. اراده‌ي الهي بر بيــداري مردم، كيد بدخواهان را مغلوب ساخت و برگ ديگري بر دفتر زرين اين ملّت مؤمن و انقلابي افزوده شد. رفتار متين و خردمندانه‌ي مردم و تعهّد و صداقت مسئولانِ دست‌اندركار موجب شد كه اين بار نيز،‌ مردم‌سالاري ديني، از نصاب سالمترين دموكراسيهاي جهان، سالم‌تر و مشاركت مردم از بالاترين نصاب دموكراسيهاي غربي بيشتر باشد.

 


جهت‌گيري آراء كه نشانه‌ي دلبستگي به مباني انقلاب است و افزايش حضور مردم كه سند حضور پرانگيزه‌ي آنان در صحنه‌هاي اساسي است،‌ به همه‌ي دوستان و دشمنان ملّت ايران در سراسر جهان،‌ پيامي رسا و روشن داد. اين پيام پاسخ شفافي به همه‌ي ترديدافكنيها و وسوسه‌ها است. اين پيام آن است كه ملّت ايران، زنده و پرنشاط و پر اميد، هدفهاي بلند خود را همچنان پي ميگيرد و ميدانها را پي‌درپي درمي‌نوردد، اين ملّت تا دستيابي به حقوق‌حقه‌ي خود از پاي نمي‌نشيند و پيوند خود را با نظام اسلامي كه هدف آن عدالت و عزّت و اقتدار ملّي است،‌ روزبروز مستحكمتر ميسازد.
اينجانب جبهه‌ي سپاس در برابر خداي عزيز و حكيم بر خاك ميسايم و با همه‌ي وجود از ملّت بزرگ ايران تشكر ميكنم. لازم ميدانم از همه‌ي كسان و دستگــاههــایي كه در اين آزمــون بزرگ نقش آفــريدند سپاسگـزاري كنم، از علماي اعلام و مراجع عظام، از دانشمندان و نخبگان حوزه و دانشگاه، از فعالان سياسي و اجتماعي، از دستگاههاي مسؤول برگزاري و نظارت بويژه از شوراي نگهبان و وزارت كشور و مبعوثان مجلس شوراي اسلامي، از رسانه‌ي ملي كه نقشي هنرمندانه و متعهدانه ايفا كرد، از نيروهاي انتظامي و بسيج كه امنيت حوزه‌هاي رأي را عهده‌دار بودند، و از همه‌ي كساني كه با نامزدي يا حمايت از نامزدها بر شور و گرمي انتخابات افزودند.
از خداوند متعال مي خواهم كه منتخبان ملّت را بر مسئوليت‌پذيري و سپاسِ اعتمـاد مردم و عمـل مخلصـانه و بي‌منّت موفـق فـرمايد و روز به روز بر عزّت ملّت ايران بيفزايد،‌ و سلامي از اَعماق دل بر حضرت بقيه‌الله ارواحنافداه كه پيروزي ملّت ايران مايه‌ي شادي قلب مبارك اوست.



والسلام علي عباد الله الصالحين
سيّدعلي خامنه‌اي
28/آذر/1385

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا